15 استراتژی افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

این ایام اینستاگرام یکتا از دوست داشتنی ترین شبکه های اجتماعی دنیا مخصوصا توی ایران به حساب میاد. با فیلتر شدن تلگرام، اینستاگرام محبوبیت اکثریت پیدا کرده و به همین دلیل هر کجا که مخاطبان زیادی در اون کار و جنبش داشته باشند بهترین فضا برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل تاسیس کسب و کار جدیدی محسوب میشه. در این مقاله 15 شیوه تضمینی افزایش فالوور اینستاگرام رو شناسایی کردیم.

همانطور که میدانید ارزش هر کسب و کاری در اینستاگرام وابستگی به شمار تعقیب کنندگانش داره. پس فالوور در اینستاگرام از ارزش زیادی برخورداره. قصد ما در این مقاله فالوورهای واقعی و علاقه مند به کسب و کارتون هست الی با استفاده از اینستاگرام به کامیابی کسب پیشه خودتون کمک کنید.

پیشنهاد: میتونید برای فهم بهتر کاربرد سئو در اینستاگرام، مقاله تاثیرات اینستاگرام در سئو چگونه است رو مطالعه کنید.

چرا نباید به پیگیری فالوور فیک اینستاگرام بریم؟
افرادی که فکر میکنند با خرید فالوور فیک اینستاگرام میتونن یک شبه اعتبار فوقانی کسب کنند، تنها فکر میکنند که اینطوره و راستی برعکس این قضیه رو نشون میده.

الان هر کسی میدونه که پیجی که مثلا ۱۰ هزار فالوور داره باید کمینه ۲ هزار لایک برای هر پستش داشته باشه. ولی پیج هایی که فالوور میخرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی کمتر از این مقدار هست. همین دلیل کافیه الی اعتبار پیج شما ناچیز بشه و کسان زیادی متوجه بشن که پیج شما قابل اعتماد نیست.

پس همونطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به اصطلاح فالوور خریدن باعث لطمه زدن به برند و کسب و کار شما توی اینستاگرام میشه. بدبختانه شوربختانه کسب و کارهای ابهت از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام خودشون بهره‌گیری می کنند ولی آگاهی ندارند بعدها با دستای خودشون قراره کسب و کاری که دارند رو منهدم کنند.

در پیوستگی یک سری نکات و ترفندها رو براتون روشنگری میدیم که با رعایت اونها در اینستاگرام، میتونید به راحتی گواه افزایش چشمگیر فالوورهای واقعی خودتون باشید و از داشتن فالوورهای بسیار پیجی که دارید لذت ببرید.

1.محتوای خوب فرآوری کنید
به طور نمونه شما یک فروشنده، جهانگرد و یا عکاس هستید. در هر صورت فرقی نمیکنه، برای اینکه تعداد تعقیب کنندگان شما در اینستاگرام زیاد بشه، نخست باید محتوای نکوداشتن فرآوری کنید.

محتوای خوب چه گونه محتوایی هست؟ یعنی اینکه وقتی من به صفحه شما میام اونقدر از دید مطالب شما لذت ببرم که در نهایت شما رو فالو کنم. محتوای صفحه شما همون اطلاعاتی هست که قصد دارید به فالوورهای خودتون منتقل کنید.

محتوای هدفمند داشته باشید
برای شروع از خودتون بپرسید که دقیقا چیکار میکنید و هدفتون از افزایش فالوور در اینستاگرام چیه؟ برای کسب وکار خودتون؟ برای شهرت؟ یا برای آموزش؟

حالا که متوجه شدید که چه مطالبی میخواید توی اینستاگرام خودتون بزارید، استراتژی افزایش فالوور در اینستاگرام حتما اونها رو دسته بندی کنید. حتما هدف خودتون رو از پست گذاشتن در اینستاگرام مشخص کنید.

اینکه چه پست هایی میخواید منتشر کنید؛ هنری، محصولات تولیدی، عکسایی از زندگی روزمره ی خودتون، سروده ها خودتون… یا اینکه در نظر دارید برای سوداگری و یا بیزنس خودتون عکس ها منتشر کنید. فلذا در اینجا اولین گام تعیین هدف شماست.

محتوا رو تخصصی تر کنید
صفحه شما باید برای کاربر مفید و کاربردی باشه تا اون رو فالو کنه. اگه صفحه اینستاگرام شما یک صفحه کاری هست، باید بر پای بست، تخصص شما تکاپو کنه.

برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید به شکلی خودتون را کارآزموده نشون بدید که کسان به صفحه شما اعتماد کنند. لازمه متخصص بودن هم این هست که اطلاعات شما در زمینه تخصصی که دارید خیلی بالا باشه و کوشش کنید دائم اطلاعاتتون رو به روز نگه دارید. این جستار در ارتباط با همه کسب و کارها صدق میکنه. تعمیرات خودرو، عکاسی و یا مدلینگ.

تنها کافیه که نیاز افراد مختلف رو معرفی کنید و پاسخ اونها رو توی صفحه خودتون بزارید. به راستی هرچه صفحه شما تخصصی تر باشه، اغلب شما رو به همدیگه شناسایی میکنند.

سبک شخصی داشته باشید
به این موضوع توجه داشته باشید که برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید محتوای جذاب داشته باشید لغایت کاربر تفاوت و مزیت شما رو حس کنه، ولی محتوای جذاب در اینستاگرام خیلی زیاده. بعد در این شلوغی باید سعی کنید متفاوت باشید.

یک سخیف شخصی برای ارائه مطالب خودتون پیدا کنید، سبکی که تنها و تنها متعلق به شما باشه و همانند اون توی هیچ صفحه دیگه ای پیدا نشه.

این سبک شخصی میتونه به کارگیری یک رنگ خاص، کلمات اختصاصی شما، عکس های خاص و یا شیوه گفتگو کردن شما با فالوورهایی که دارید باشه. این سخیف شخصی در برندسازی شما هم خیلی تاثیرگذاره و هویت صفحه شما رو شکل میده.





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: